poniedziałek, 1 lipca 2024

Wierszyk na Dzień Mamy

Skradłabym dla Ciebie wszystkie gwiazdki z nieba,

kochana mamusiu – czego Ci potrzeba?

Chwili błogiej ciszy z kawy filiżanką?

Pysznej, włoskiej pizzy z lemoniady szklanką?

A może zakupy z przyjaciółką w mieście?

Lub o marchewkowym marzysz mamo cieście?

Masaż Ci zorganizuję, no i SPA domowe,

szepnę Tacie kilka słów – będzie wszystko w mig gotowe!

Bo Ty tysiąc spraw na głowie masz każdego przecież dnia,

więc odpocznij proszę sobie, gdyż się zajmę wszystkim ja!

I życzenia Twoje spełnię – proszę, powiedz tylko słowo,

a ja sprawię, że poczujesz się mamusiu wyjątkowo!

Dziś Dzień Matki – wielkie święto, więc przekazać Tobie chcę,

że wspaniała moja Mamo, przeogromnie kocham Cię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)