środa, 1 czerwca 2016

Czajniczek

www.survival-kettle.pl
Muszę się pochwalić wszystkim,
mam nabytek nowy!
Sprawdza się on znakomicie -
czajnik to survivalowy.

Każdy, kto podróże lubi:
leśne, piesze, na rowerze,
ma użytek z niego świetny,
bowiem spisze się w plenerze!

Kiedy tylko masz ochotę,
www.survival-kettle.pl
w przerwie na leśnej wyprawie,
bierzesz czajnik, wodę wlewasz,
śnić nie musisz już o kawie :)

Bo czajniczek, spryciarz mały,
gdy ktoś czegoś potrzebuje:
zupy, kaszki czy herbatki,
w mig Ci wodę zagotuje!

Morał z tego bardzo prosty:
chcesz coś bardzo przydatnego,
to w podróży miej pod ręką
survival kettle, mój kolego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)