piątek, 10 czerwca 2016

Samochodzik


Samochodzik mam zielony,
pędzi on we wszystkie strony!
W środku zaś kierowca siedzi,
ruch uliczny pilnie śledzi.
Gdy droga pusta, samochód rusza
i cztery kółka do jazdy zmusza.
Kluczyk przekręca, światła zapala,
a silnik mruczy..., brum brum, tra la la la :)


Jeden zderzak z tyłu, drugi zderzak z przodu,
mojego zielonego, super samochodu!
A wycieraczki, na szybach w moim aucie,
gdy pada deszczyk, ścierają go zażarcie,
żeby kierowca mógł drogę obserwować
i w razie wypadku mógł trąbić i hamować!
Lustereczko w aucie już się do mnie śmieje,
pokazując w drodze, co się na niej dzieje.
Kocham moje autko w kolorze zielonym
i będę mam nadzieję kierowcą wymarzonym!!!

6 komentarzy:

  1. Zabawny wierszyk, pomysłowo, polecam. Masz dużą wyobraźni i ortografi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie przyjaciele, jestem tutaj, aby złożyć niesamowite i niesamowite świadectwo o wspaniałym rzucającym zaklęcia, które mi pomogły. Nazywam się Vivian Anderson z Kanady. Odzyskanie mojego kochanka jest tym, czego najmniej się spodziewałem i nigdy nie mogłem sobie wyobrazić. Ja i mój Kochanek jesteśmy małżeństwem od pięciu lat i żyliśmy szczęśliwie, ale nagle zmienił się całkowicie i odwrócił się ode mnie i nigdy nie wiedziałem, co się dzieje, próbowałem go zapytać, ale odmówił mi powiedzenia, co problem polega na tym, że z biegiem czasu starał się o rozwód. Byłem tak zmartwiony i zdezorientowany, i zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby go odzyskać, ale nie było to łatwe, myślałem, że cała nadzieja została utracona, a podczas moich poszukiwań wyjścia, mój przyjaciel, który miał podobny problem, powiedział o wspaniałej czarodziejce Dr ogugu, która również jej pomogła odzyskać Przyjaciela. Nigdy nie wierzę w rzucanie zaklęć w całym moim życiu ani w magię, ponieważ nigdy nie sądziłem, że to zadziała, ale próbowałem dać temu mężczyźnie szansę i ku mojemu największemu zaskoczeniu, rzucił zaklęcie, aby przywrócić mojego Kochanka, ale dzisiaj jesteśmy z powrotem razem do pięknego domu z dwójką pięknych dzieci. Dziękuję dr 0gugu Znowu jesteśmy razem szczęśliwi i korzystam z tej okazji, aby powiedzieć każdemu, kto przechodzi podobną sytuację lub jeśli potrzebujesz Cure, skontaktuj się z nim pod numerem +2347011196745 E-mail:: solutiontempledrogugu@gmail .com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wierszyk pozazdrościć talentu. My z dzieciakami korzystamy z wierszyków ze strony wierszykidladzieci.net.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)