poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Rower


Ma dwa kółka, kierownicę,
ma pedały i siodełko.
Również ramę ma solidną,
łańcuch, napęd jak śmigiełko!

Chcesz się zmęczyć pozytywnie,
poczuć wiosnę, ruchu zażyć?
Wskocz na rower - o nim mowa -
z nim się wiele może zdarzyć!


Bo szum w uszach, kiedy pędzisz
albo słońce, gdy powoli
jedziesz i się relaksujesz,
cieszyć wszystkim się pozwoli!

A poza tym forma w górę,
gdy kalorie lecą w dół.
Uśmiech z twarzy Ci nie znika,
póki słyszysz szelest kół.

Rower dobrym jest kolegą,
o twe zdrowie bowiem dba
i o humor, bo gdy jeździsz,
endorfiny Tobie da :)





6 komentarzy:

  1. bardzo sympatyczny wiersz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wierszyk :)
    Ja też już szykuję się do sezonu rowerowego :)
    A u Was widzę, że i sezon rowerowy i ciepło i miło :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Było ciepło i miło, teraz jest miło :P:P

      Usuń
  3. Bardzo przyjazny dla ucha i pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry, bardzo podoba mi się Pani wiersz, chciałabym go nauczyc moje dziecko na konkurs recytatorski, jednak nie moge znaleźć imienia i nazwiska autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)