niedziela, 13 września 2020

Felek rozrabiaka

Hej, dzień dobry, cześć i czołem!
Jestem Felek rozrabiaka,
wszędzie gdzie się tylko zjawię,
tam na pewno będzie draka!
Na rowerze szybko jeżdżę!
Gdy nie wolno - głośno śpiewam,
a gdy mama mnie poucza,
wtedy zaś szeroko ziewam!
Lubię skakać ze stolików,
fikać kozły na kanapie,
wylać soczek na podłogę.
a gdy złoszczę się, to drapię.
Z wózka nie chcę już korzystać,
preferuję wolny chód,
więc do sklepu gdy dojdziemy,
mama mówi, że to cud!
Jednak czasem kocham prędkość,
zwłaszcza gdy mam hulajnogę,
nikt mnie wtedy nie dogoni,
bo rozpędzam się jak mogę!
Przy mnie nuda nie istnieje,
ja zajęcie zawsze mam:
autka, ciuchcie, samoloty,
klocki też układam sam.
Ale wiecie co Wam powiem?
Ja dopiero uczę się,
tyle przygód na mnie czeka,
więc do przodu po nie mknę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)