środa, 20 czerwca 2018

Lato w słoiczku


Zamknęłam trochę lata
w buteleczkach szklanych,
w maleńkich słoiczkach,
tak wyczekiwanych...
Me lato smakuje
sokiem z czereśniami,
a pachnie kusząco
z pola truskawkami.
Kolor ma jaskrawy,
bo czerwienią tryska,
a gdzieniegdzie zieleń
nakręteczek błyska.
Pysznie będzie sobie
słoiczek otworzyć
i w zimowy dzionek,
lato do ust włożyć :)


Nie dowierzam, że zrobiłam konfitury i że znalazłam czas również w tym roku, ale się udało! A efekt jak na powyższym obrazku :) Satysfakcję mam ogromną, a będzie jeszcze większa gdy będziemy tych smakołyków próbować, kiedy przyjdzie na to pora i kiedy zatęsknimy za ciepełkiem i za pięknym latem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)