czwartek, 20 lipca 2017

Lato


Dzisiaj me maluszki
lato odwiedziło.
Ciepłe, kolorowe
i słoneczne było!
Buźka pełna piegów,
ubranko z obłoczków,
a na głowie mnóstwo
słońcem tkanych loczków.


W jednej ręce kocyk,
w drugiej okulary
i tak mówi głośno:
"Dzieci, nie do wiary!
Chodźcie ze mną prędko!
Wy w domku siedzicie?
Wiatr szumiący w polu
zaraz zobaczycie!

I morze i lasy
i sady pachnące,
muszelki na plaży
i kwiatki na łące!
Będziemy się bawić,
w trawce wylegiwać...
Będziemy jeść lody
i w jeziorku pływać!

A gdy księżyc wzejdzie,
wrócicie do domu,
o naszej przygodzie
nie mówiąc nikomu.
Ja zaś na dobranoc
piosnkę Wam zanucę.
Nim się obudzicie,
znów szybciutko wrócę!

2 komentarze:

  1. Świetnie to zrymowałaś :) U nas też pogoda piękna, a zdjęcia wspaniałe udało Wam się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zdjęcia z telefonu, ale się starałam :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)