środa, 9 listopada 2016

Urodziny


Dziś są moje urodziny -
takie dla Was mam nowiny!
Oddech muszę teraz wstrzymać -
cóż bym chciała dziś otrzymać?
W dzień jesiennej tej zamieci,
kiedy wcale słońce świeci,
kiedy czas tak szybko leci,
coraz szybciej, wolno wcale,
pędzi, goni, gna gdzieś! Ale...
Rzeczy kilka się zdarzyło,
czasem smutno, czasem miło
było, jest i jeszcze będzie
wczoraj, dzisiaj, tutaj, wszędzie...
Najważniejszą rzecz już mam
- miłość - szczęście, że ją znam!
Zdrówka jeszcze by się zdało,
latek, bym wciąż miała mało,
żeby zwolnił czas czasami,
by nacieszyć się chwilami,
by na chwilę je zatrzymać.
Tego będę się dziś trzymać!
Bo dziś moje urodziny.
Kropka. Koniec już nowiny.


2 komentarze:

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)