piątek, 16 kwietnia 2021

Złota rybko, mam życzenie!

Złota rybko, ja szalenie

proszę Ciebie o życzenie :)

bardzo łatwe do spełnienia...

Same skromne mam marzenia,

a właściwie tylko jedno,

więc już przejdę w jego sedno:

ty po prostu rybko spraw, 

by mnie nie opuszczał traf,

ten szczęśliwy, bo kto wie...

może księcia poznać chcę?


Dobra, dość już żartowania

i zachcianek wymyślania.

Tak naprawdę życzę sobie

i najszczerzej mówię Tobie:

chcę by tylko dobro było,

a zło żeby się skończyło!

Teraz zmykaj bardzo szybko,

do jeziora złota rybko!

Takaś ciężka, że aż dyszę,

i z wysiłku się kołyszę :)



1 komentarz:

  1. TITanium Art | Tatanium Art
    The T-Titanic Art is burnt titanium a fantastic 2019 ford fusion hybrid titanium way to 2021 ford escape titanium hybrid create titanium welder something new and amazing. Tatanium Art is a great way winnerwell titanium stove to create something new and amazing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)