środa, 17 lipca 2019

Ciekawy


Jestem tak ciekawy świata,
jestem tak ciekawy życia.
Mam codziennie coś nowego,
ciekawego do odkrycia...

Czasem schowam się mamusi,
kuku zrobię jej spod stołu.
Kiedy indziej smak testuję,
od dżemiku do rosołu.
W jednej chwili już mnie nie ma.
Biegnę sobie do łazienki,
w innej bawię się z siostrzyczką,
są laleczki i sukienki.

I uwielbiam z klocków lego
z moim bratem coś ułożyć,
samochodem "brrrum" pojeździć,
puzzle wyjąć i rozłożyć,
wszędzie tylko gdzie się da,
niech co robić mama ma :)

Ma ciekawość nie zna granic,
wszystko dotknąć chcę, zobaczyć,
posmakować i posłuchać,
spytać, sprawdzić i oznaczyć,

bo w tym oto miejscu byłem,
ślad mych rączek zostawiłem,
wszyściuteńko sam sprawdziłem,
nowych rzeczy sto odkryłem,
wiedzę swą zaspokoiłem,
co ciekawe - zobaczyłem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzałeś, że wierszyk mój przeczytałeś :)
A jeśli komentarz zostawisz, przyjemność wielką mi sprawisz ;)